czwartek, 26 grudnia 2013

Popularna?

Hej wszystkim . Bloga pisze od niedawna a mam juz ponad 100 wyswietlen .Dziekuje wam wszystkim za to ze jestescie i czytacie mojego bloga jest to dla mnie naprawde duza przyjemnosc jak liczba wyswietleń wzrasta z dnia na dzień . Prosze was o komentowanie bo niewiem czy mam coś zmieniac w blogu czy nie wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne . Jak spedzacie dziś popołunie? ja prawdopodobnie siedzę w domu :/


ATUMN MILLER
Jedna z najpopularniejszych tancerek swiata . Ma zaledwie 12 lat a osiągneła już taki wielki sukces . To wszystko dzieki jej mamie która również za młodu była tancerką . Atumn wystepuje w róznorodnych konkursach tanecznych dzieki którym  przybywa jej fanów którzy ja w tym wspieraja
















POLECANE BLOGI DO CZYTANIA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz