czwartek, 23 stycznia 2014

30 faktow o mnie !

Hej kochani ! Przychodze dzis z kilkoma faktami o mn . W komentarzach napiszcie kilka swoich faktow :
* jetem leniwa
* nie mam wielu przyjaciol ale za to prawdziwych
* kocham taniec i pisac bloga
* orlem w szkole nie jestem
* moj ulubiony kolor to fioletowy i niebieski
* jestem Directioner od 3lat
* mam rodzenstwo siostre i brata
* boje sie pajakow
* uwielbiam chodzc na zakupy
* czesto mam wahania nastrojow
* lubie czytac ksiazki chociaz nie zawsze mam czas
* moj ulubiony napoj niegazowany to Lipton i Tymbark
* zawsze moge liczyc na wsparcie przyjaciol
* ulubiony sport zimowy to narty i lyzwy
* zawsze jestem glodna ale i tak nie tyje XD
* lubie gimnastyke
* nie przepadam za siatkowka i koszykowka
* moja ulubiona tancerka to Atumn Miller
* pije duzo kawy
* mam wiele zainteresowan ale trudno je wszystkie zrealizowac
* gralam kiedys na gitarze
* jakmnie ktos zdenerwuje nie umiem sie dlugo na ta osobe gniewac
* nie mam zadnego zwierzecia
* nienawidze niemieckiego
* jestem niska
* nienawidze jak mowi sie do mnie " mala"
* nosilam kiedys okulary
*nie nawidze chodzic w jeansach
* nie lubie osob falszywych
* lubie grac w pilke nozna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz