piątek, 24 stycznia 2014

Anti Boyfriend tag

Hej ! Ostatnio u pewnej blogerki zauwazylam taki post i pomyslalam , ze sama taki zrobie
1. Jaka jest najwazniejsza cecha , ktorej szukasz u chlopaka ?
Jest to chyba inteligencja ( nie kujon) ale zeby cos  glowie jednak mial . Kolejna cechą jest poczucie humoru . Nie moge sie z  nim nudzic.
2. Jaka cecha od razu powoduje,ze nie jestes zainteresowana chlopakiem?
Nie moze byc zadufany w sobie ani zadny babiarzem , ze leci z jednego kwiatka na drugi .
3. Jakie cechy wygladu zauwazasz najpierw?
Chlopak nie moze byc bardzo gruby . Najbardziej u chlopakow zwracam uwage ba oczy i usmiech . Ma byc wyzszy odemnie lub taki jak ja . ( ale ja mam wymagania XD)
4. Opisz wymarzona randke .
Do tego jakis specjalnych wymagan nie mam , ale mizemy isc na jakis koncert , na spacer lub do kina :)
5. Kim bylby twoj slawny chlopak?
Oczywiscie, ze Niall Horan . Moglby byc do niego podobny ale zeby sie nie zmienial specjalnie dla mnie . 6. Przez co zakonczylabys zwiazek?
Przez zdrade lub gdybym juz nie jest mna zainteresowany .
7. Co chcialabys zeby chlopak robil w zwiazku ?
Zaskakiwal mnie . Robil niespodzianki
8. Jakiego koloru lubisz oczy i wlosy?
Oczy : niebieskie lub brazowe
Wlosy: ciemny blad lub brazowe
9. Kupuje ci prezet co to jest?
pamiatka z pierwszej randki lub lancuszek z jego imieniem
10. Ulubiomy typ chlopaka , jesli masz?
Nie niestety nie mam :)

Na dzis to tyle :) Mam nadzieje , ze post sie podobal :) Mozecie te pytania uzyc na swojego bloga . Niektore blogi dodaje do obserwacji :)
Jelsi macie jakis pomysl na posta napiszecie w komentarzu napewno go uzyje ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz