poniedziałek, 27 stycznia 2014

Dlaczego zostalam Directionerka?

Directionerka zostalam dokladnie 22.07.2010r . Zaczelam ogladac brytyjski X-factor . I tam ich zobaczylam po raz pierwszy . Na samym poczatku wydawalo mi sie ze to sa takie pedalki i wgl . Ale pozniej zrozumialam jak wazna jest dla nich muzyka . Jest wszystkim . Gdy zajeli trzecie miejsce w Realithy show ( nie wiem jak sie pisze) . Zalamalam sie razem z nimi . Szkoda mi ich bylo , mieli mieli naprawde wielka szanse na wygrana ale wiedzialam , ze to nie koniec One Direction . Moim uluniencem jest Niall James Horan urodzony 13.09. 1993r. Mam obwieszony cale dwie sciany obklejone z nich i ogladalam o nich wszystko . Niektorzy ktorzy hejtuja chlopakow nie znaja ich prawdziwej historii . Nie wiedza ze Liam zyje z jedna neka i jak zaprosil na 16 urodziny cala klase nikt nie przyszedl , nie wiedza ze Harry byl klasowym klaunem i nie ma prawdziwego taty , nie wiedza ze Louis nie ma kontaktu z tata i jest mu trudniej .
Przedstawiam wam moich idoli ... Oto .... ONE DIRECTIN !
Moje ulubione piosenki :
1. What maje a beutifoul
2. You and I
3. Does he know
4. Up all night
5. Rock me
Moje top 5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz